İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler kadrosu

İşte Benim Stilim Tanınmış kişiler ne vakit başlayacak? Tanınmış kişiler kadrosunda kimler var?
Ekranların sevilen yarışması “İşte Benim Stilim” yeni jüri azaları ve birbirinden güzel, Tanınmış kişi yarışmacıları ile “İşte Benim Stilim 2016” da sizlerle buluşuyor.
TV8 kanalından yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışması yerini İşte Benim Stilim Tanınmış kişiler ‘ e bırakmaya hazırlanıyor.  2016 seneninde bu sefer podyumda sıradan güzeller yerine tanınmış kişi isimler boy gösterecek
Ocak ayında TV8 ekranlarında başlayacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler’in kadrosu belli oldu.
İşte o isimler :
Aslızen, Berna Öztürk, Esra Sönmezer, İnci Pars, Pelin Suade, Elif Ece Uzun, Nil Karataş, Gizem Özdilli, Sevil Uyar, Esra Balamir, Tuğçe Özbudak, Yeşim Erçetin, Yasemin Öztürk, Sembol Pak, Hatice, Neslihan Önder.
Sunculuğunu Öykü Serter‘in yapacağı yarışmada, Neslihan Yargıcı, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez jüri azaları olacak.
İşte Benim Stilim 2016 Tanınmış kişiler hakkındaki görüşlerinizi konu altında ki yorum bölümünden paylaşabilirsiniz.